łącząc wyrazy szacunku

Odebrałem rano pełne serdeczności zaproszenie na uroczystą kolację w posiadłości jednego z moich tematów… chciałbym je uznać za akt desperacji jego asystentki. Niestety to raczej dowód na to, że jestem blisko.
Wygląda na to, że wdzięczność zaczyna być najskuteczniejszą formą uciszania. Ostatnio słyszałem o próbie rozdawania dziennikarzom laptopów. Było o wycieczkach zagranicznych i samochodach.

Szanowna Pani, serdecznie dziękuję za zaproszenie, niestety nie będę mógł z niego skorzystać. Zaproponowany termin mocno koliduje z przyjętym przeze mnie harmonogramem prac nad materiałem na temat Państwa działalności. Łączę wyrazy szacunku.

 
tagi:

~ - autor: jayson blair w dniu 12 lutego, 2007.

Jedna odpowiedź to “łącząc wyrazy szacunku”

  1. Firma roltiss oferuje tanie rolety, żaluzje, moskitiery, verticale a wszytko to w bardzo szerokiej gamie kolorów i wzorów o różnym stopniu zaciemnienia, dojaz do klienta pomiar i wycenia gratis, Zapraszamy na naszą strone http://www.roltiss.pl i prosze sie zapoznać z ofertą.

Dodaj komentarz